Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Un nou tip de radar

Posted by Danny pe 16-septembrie-2008

UN NOU TIP DE RADAR PRIMUL RADAR LASER FIX DIN ROMANIA , IN LOCALITATEA SACEL, PE DN1 INTRE SIBIU SI SEBES. ESTE DE PRODUCTIE VITRONIC, GERMANIA , SI ESTE AMPLASAT ASTFEL INCAT FOTOGRAFIAZA MASINA DIN SPATE, DECI DETECTOARELE VOR ALARMA DUPA CE ATI TRECUT DE EL. DACA AVETI NOROC DE REFLEXII DE LA MASINILE DIN FATA, POATE SCAPATI. FOTOGRAFIILE SUNT IN INFRA-ROSU, NU VEDETI BLITZ NOAPTEA! IN MOD SIGUR VA FI URMAT DE ALTELE, DECI RETINETI CUM ARATA!!!

5 răspunsuri to “Un nou tip de radar”

  1. omulrau said

    intre rm. valcea si sibiu sunt vreo 3 din cate am gasit acum o luna.
    aveti grija ca majoritatea dedectoarelor de radar nu le „vad”.

    aveti grija si de formele de carton cu masini de politie fake, noi era sa murim pentru ca am frantat brusc vazand o treaba din asta de la distanta.

    in final, o urare de dulce pentru politia romana! cu carne… 🙂

  2. Deea said

    ce tampenie:))

  3. Animaliciul42 said

    Hai ca incepi sa scridi din ce in ce mai bine 😛

  4. Florian Popescu said

    Mda. Si eu am franat in dreptul unor asemenea cartoane si norocul meu ca eram pe banda centrala, pentru ca cei de pe banda 1 au iesit in decor, langa Selimbar – Sibiu.

  5. Robert said

    era si caza sa mai evolueze si ei nu ca tin cu politia romana „hate them” dar asta e poate no sa mai fie asa multe accidente

Lasă un comentariu