Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Cate puncte de penalizare ai la permisul de conducere?

Posted by Danny pe 9-iunie-2008

Pentru asta, intrati pe http://www.permise-auto.info completati numele, prenumele si selectati orasul. Nimic mai simplu. Programul va cauta in baza de date si va va arata cate puncte de penalizare aveti. Ce e frumos e ca puteti vedea si cate puncte are si vecinul. 🙂

56 răspunsuri to “Cate puncte de penalizare ai la permisul de conducere?”

  1. STOEAN sorin said

    vreu sa stiu cate puncte de penaliza am!

  2. Baban Marinel Ioan said

    puncte

  3. niko said

    nu functioneaza sit-ul:((

  4. Catalin Niculea said

    din pacate nu merge sit-ul :((

  5. Catalin Niculea said

    Din pacate nu merge sit ul!!!!!!!!!!!!

  6. klo said

    vrejeala…nu exista site-ul

  7. cate puncte am

  8. Lau said

    Fratilor va rog zicetimi si mie cu c program merge siteul asta k am incercat si cu mozzila firefox si cu exploreru normal si nu mere cu nici unu.

  9. Bartalis Szabolcs said

    vreu sa stiu cate puncte de penaliza am!

  10. rascanu nicoleta said

    puncte penalizare

  11. arbanas dan said

    cate puncte de penalizare am???????

  12. arbanas gina said

    cate puncte de penalizare am???????

  13. yo said

    Nesimtire pe fata la baiatu` asta cu siteu` lui… `hua magarule !

  14. Ovidiu said

    GLUMA!

  15. ciotiri florin said

    cate puncte am

  16. ciotiri florin said

    pardon am uitat suntem an romania totul e o minciuna

  17. kollo lehel said

    va rog sa-mi scrieti ,cate puncte penalizare am

  18. UZY said

    Heeeeeeeeey…pustiu’ daca nu ai ce face nu mai inventa site-uri ca sa ai vizitatori pe blog….app baietzi….decat Harghita si Constanta au un sistem iformatzional on – line prin care potzi verifica daca ai si cate puncte ai….ce din aceste judetze pot verifica…restul mergetzi la politzia municipala de care tzinetzi….bafta si la cat mai putzine

  19. kollo lehel said

    va rog trimiteti prin e-mail cate puncte penalizare am

  20. HADNAGY ATTILA said

    Cate puncte de penalizare am?

  21. marian said

    Mergeti la politie, va zic aia de la permise daca le spuneti cnp

  22. moroianu emilia said

    cate pct am

  23. peter laurentiu said

    cite puncte am??????

  24. ivan ionut florian said

    Va rog spuneti cate puncte am ,pentru ca azi (am luat )6.

  25. cite puncte am

  26. CREAU SA STIU CITE PUNCTE MAI AM PA PERMIS

  27. Gyorgy Sarolta said

    puncte de penalizare

  28. david szabolcs said

    cate puncte de penalisare am?

  29. szabo cecilia said

    cate puncte de penalizare am?

  30. BOTA VALENTIN said

    VREAU SA STIU CATE PUNCTYE DE PENALIZARE AM

  31. mitrachioiu elena said

    vreau sa stiu cate puncte am actuale 24 11 2009
    nr carnet de conducere g00144849j

  32. ugureanu constantin said

    ungureanu constantin.vreau sa stiu cate puncte am?I00169763S

    • marin porumbelu said

      marin porumbelu. vreau sa stiu cate puncte de penalizare am la data de 26.01.2010.
      nr. permis de conducere : T00079006R

  33. rabei catalin said

    vreau sa stiu cite puncte penalizare am

  34. badarau costel said

    dadarau costel seria permis i00212919s cite puncte am acumulat orasul iasi

  35. dudy said

    mah oamenilor nu va mai dati datele pe orice site …

  36. padurean dumitru vasile said

    cate puncte am la permisul de conducere

  37. George said

    ce porc de om asta cu blogul lui…
    sa te ia aia cu coasa bai nesimtitule!

  38. Daca poti avea o discutie omeneasca, spune-mi te rog ce te-a deranjat la acest post?

  39. Marian said

    Problema e ca ai zis despre un site si daca dai sa intri pe el ajungi in balarii. Get a life man

  40. leu said

    datile fratilor si codu numeric, seria de buletin ceva nr de conturi, carti de credit sasi faca oameni treaba calumea

  41. laurentiu said

    bai ala cu site-ul ,VITA ce esti ca mai bagat in toti ciulinii baraganului esti o hahalera mincinoasa

  42. 12 pcte am

  43. VISAN ADRIAN MIHAI said

    CATE PUNCTE PENALIZARE AM

  44. adrian said

    trageatias la muie lu’nevastata

  45. angela geta said

    cate puncte am la permisul de conducere,categoria B

  46. angela geta said

    multumesc frumos

  47. puncte penalizare permis

  48. ghiulvesi felicica said

    Ghiulvesi Felicica spus 30.03.2012 puncte penalizare permis

  49. soos levente said

    cate puncte penalizare am

  50. CORLEONE said

    e un site cu redirectionare omul primeste niste clikc uri de la noi iar el incaseaza cativa centi pe fiecare clik DUTE LA MUNCA ROMANAS IMPUTIT

  51. Aneculaesei Florin Daniel said

    Solicitare puncte de penalizare auto.

  52. Nu exista ceva automatizat.. baza de date este doar la Politie si este cu circuit inchis!

    Puteti insa tine evidenta punctelor chiar voi (click pe numele meu pentru demo).

  53. vreau sa stiu cu cite puncte sunt penalizat pina acum

  54. vreau sa stiu cate puncte de penalizare am

Lasă un comentariu