Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Aseara in Timisoara

Posted by nnorea pe 28-mai-2008

Aseara in Timisoara

17 răspunsuri to “Aseara in Timisoara”

  1. Deea said

    Le stiu pozele:) Nu sunt de aseara. Sunt de saptamana trecuta cand au avut loc furtunile 😀 din cauza carora nu am putut eu sa dorm linistita 🙂 Sunt in piata unirii din Timisoara, frumos.

  2. Danny said

    Am avut eu lag 🙂 si au ajuns cu intarziere hehe

    PS: Data viitoare cand mai e o asa furtuna si nu poti sa dormi, iesi afara si fa poze! 😛

  3. Deea said

    Sa ma trazneasca in cap???? Doamne fereste 🙂

  4. gogu said

    Aceste fotografii au alt autor decat autorul blogului. Va rog sa mentionati fotograful cat mai repede. Multumesc anticipat.

  5. HARIE VASILE said

    FRUMOS ORAS ESTE TIMISOARA AM INVAT AT IN TIMISOARA LA SC PROF UCECOM FRUMOASE FOTOGRAFII POSTEAZA CAT MAI MULTE AM PLECAT LA 17 ANI LA TIMISORA AM RAMAS CU CELE MAI FRUMOASE AMINTIRI

  6. chiar el said

    autorul este maestrul Constantin Duma

  7. Sergio said

    Nu stiu de unde ai pozele, dar prima e facuta de mine acum vreo 3-4 ani. E postata pe forumul Poli Timisoara. Era frumos macar sa mentionezi sursa.

  8. lucian briceag said

    daka ma cunoaste cineva sami trimita un mail cu raspunsu ok vam pupat pe toti.ceau

  9. nicoleta said

    timisoara e cel mai frumos oras din romanaia,eu sunt eleva la liceul teoretic nicolaus lenau si aceasta scoala se afla chiar langa piata unirii si merg cam des acolo…
    P.S:pozele sunt super tari!!!!!!!!!!!!!!!

  10. alexutza said

    Este un oras foarte frumos.

  11. […] imagine […]

  12. impresionante fotografii. Arhitectura veche, pe un fundal spatial, un mix original!

  13. […] *sursa fata https://stoenciu.wordpress.com/2008/05/28/aseara-in-timisoara/ […]

  14. Salut,

    As putea folosi una din fotografii pentru o brosura pe care o lucrez pentru Catedra de Energergetica a UPB Bucuresti?

    Brosura se numeste

    ISTORIA DEPARTAMENTULUI DE SISTEME ELECTROENERGETICE
    (CATEDRA DE ELECTROENERGETICĂ)
    – Amintiri –
    Apariția și dezvoltarea sistemului energetic.
    Contribuția Precursorilor și a Membrilor Catedrei

    si va fi tiparita in 1000 de exemplare (circulatie interna).

    O lucrez pro-bono = nu as putea plati pentru poza dar as putea trece pe ea numele fotografului.

    Multumesc!

  15. […] *sursa fata https://stoenciu.wordpress.com/2008/05/28/aseara-in-timisoara/ […]

Lasă un comentariu