Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Cand Pamantul va avea doua Luni..

Posted by Danny pe 23-august-2008

Eveniment astronomic unic intr-o viata de om. Incepand cu luna August, noaptea, planeta Marte va fi cel mai luminos punct pe cer. Chiar si cu ochiul liber, Marte se va vedea cat o luna plina in aceasta perioada. Pe 27 August, planeta Marte se va afla la 34.65milioane de mile de Pamant si va fi ziua in care Marte se va vedea cel mai bine. In noaptea de 27 August, la ora 00:30 urmariti cerul. Pe cer se va vedea ca si cum Terra are doua luni. Urmatoarea data cand planeta Marte va trece atat de aproape de Terra va fi in anul 2287. Spune si altora, merita! Toti cei care sunt acum in viata nu vor mai avea ocazia sa vada acest lucru inca o data

10 răspunsuri to “Cand Pamantul va avea doua Luni..”

  1. Tzintzi said

    Treaba asta a fost acum cativa ani. Cauta pe site la NASA.
    Nu prea inteleg de ce in fiecare an, in luna august, umbla mesajul asta pe Messenger si pe diferite bloguri 🙂

  2. Tzintzi said

    in 2003 a fost

    http://apod.nasa.gov/apod/ap030827.html

  3. Deea said

    Deci sa ma mai uit pe cer ori ba? 🙂

  4. ori ba :)!

  5. Laurentiu said

    E pacaleala de… 27 august 2008. Nu va chinuiti sa va uitati pe cer ca… ramaneti cu ochii la luna. Si apropo: pentru a vedea marte chiar si la evenimenteul din 2003 a fost nevoie de un minitelescop cu factorul de marire minim 75.

    Nmai bafta !

  6. florian said

    pacaleala !!!!!

    http://www.astro-urseanu.ro/pacaleala_martiana.html

  7. farsa!!!!!!!!!!!!!!!!!! said

    nu stiu ce sa mia cred vad acum peste o ora!

    • Monica said

      Nu a fost o farsa, din fericire si tot din fericire nu ni s-a intamplat nimic rau. Pret de trei minute am vazut planeta Marte. Eram in masina si urcam pe un deal, unde locuiesc. A fost o imagine splendida! Mai apoi s-a innorat si n-am reusit sa mai vad nimic. SIGUR nu era LUNA, pentru ca o privesc aproape in fiecare seara si-i cunosc toate ipostazele. 27 august 2009, judetul Iasi – satul Valea Adanca – ora 22:32 – 22:35.

  8. Ionut Margin said

    In fiecare an patesc la fel, e inorat! De cand am internet, 27 august ma gaseste asteptandu-l pe 28. privesc spre cer demult! Acum sa zic si eu ca unii… (Dumnezeu nu exista ca nu l-am vazut)Marte nu exista ca nu vad, sau ca-i inorat? Oare Marte este Luna?
    Dar frate, stii ce!!! Iti promit ca in fiecare an am sa-mi petrec noaptea asta de 27>28, uitandu-ma dupa Marte, si sper sa nu vina in nici un an, nici macar in 2287, pentru ca ne-am cam saturat de razboaie!
    Asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne uitam spre cer!!! Nu!?
    Concluzia: oameni buni priviti cerul!!! E CU PACE!!!

  9. MIRELA said

    Pe 13 aprilie 2009, ora 04,32 am fotografiat un astfel de fenomen, respectiv, in loc de o luna erau doua: o luna plina si o semiluna! Tot in acea data, in casa, am fotografiat „un punct luminos” care „sarea” prin dormitor, insa pe care nu am putut sa-l vad decat prin aparatul foto de pe telefon, nu si cu ochiul liber!!! Ciudat mi s-a parut faptul ca imaginea foto de pe telefon se „bruia”, in sensul ca apareau dungi orizontale pe ecranul telefonului mobil care se miscau, de jos in sus. Mentionez ca stau intr-o zona de case nou construite, in localitatea Rosu (Chiajna), judetul Ilfov si nu intr-o zona cu blocuri sau imobile inalte!

Lasă un comentariu