Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Copilaria mea

Posted by Danny pe 28-Mai-2008

E ceva in aer zilele astea. Duminica la gratar vorbeam cu Mishu de copilarie, alea alea si il intreb: „Nu stii clip-ul de pe YouTube despre copilaria noastra?” la care primesc raspunsul sec: „Nu!”. Bun zic, o sa ti-l trimit luni de la munca pe mess. Toate bune si frumoase. Pana ieri. Vorbind cu kEM iar ajungem la subiectul copilarie si descopar ca nici el nu stie. Bun! Sunt eu obsedat de YouTube si pierd minute-n sir pe zi uitandu-ma la diverse chestii.

Desi e un clip mai vechi, vi-l trimit pentru cei care nu-l stiu. Merita toti banii !

3 Răspunsuri to “Copilaria mea”

  1. […] de Danny pe 4-iulie-2008 Intr-un post mai vechi pomeneam de Leasa Dragos si a lui melodie Copilaria Mea. Ei bine, azi am descoperit alta […]

  2. C-dog said

    “Fumam” dupa bloc ca parinti sa nu ne gaseasca si rugam vecini ce ne vedeau sa nu ne parasca…Ziceau ca nu se baga( ~X( ),da’ mai dai in morti lor,ca a doua zi cand ii vedeam le spuneau parintilor.Eram pedepsiti un week’end,puşi sa facem teme,da’ draq le facea cand la TV erau desene…Sa moara mama,coae,ca stiam pe de rost,desenele cu maţa ce alerga soarecele ala prost…Cand intra mama in camera iesea cu circ,se prelungea pedeapsa ca nu scrisesem nimic.Era singura chestia care simteam ca ma omoara,mai bine ma batea decat sa nu ma lase afara.Tin minte cand ne intalneam in fata blocului,o gasca de pusti nebuni ce nu stateau locului.Ne lasam purtati de aripile jocului,alergam si chiraiam de mama focului…Mi’e dor de zilele in care eram un pusti slab si stateam in fata scarii cu mucii la nas!Mi’e dor de toti pretenii mei din copilarie cu care imparteam painea pana la ultima felie!Mi’e dor de zilele de fotbal in care jucam,si pe mine ma puneau in poarta ca ii faultam!Toate’mi lipsesc,vars o lacrima ca nu’i usor…Unde’i copilaria mea,coae,ca mi’e dor?

    Erau doar nopti scurte si zile exagerat de lungi.Parca profitam de fiecare minut atunci.Terorizam mosii,le aruncam cu pietre in geam,iar cand ieseau cu cutitu la noi radeam si fugeam.Ne intreceam la prostii,care le are pe cele mai tari…dadeam orice ca sa ne laude baietii mai mari,ne bateam si intre noi,o dadeam parte’n parte,doar sa umblam in gasca cu ai’ mari o noapte…Era nebunie,imi aduc aminte cu atata drag,prindeam toale de la ai’ mari…D’aia ma imbracam larg!Ma uit pe poze,frate,parca toti eram saraci,aveam haine naspa si vara purtai bocanci(iti aduci aminte coae? ) ) ) ) ) Iarna stateam afara si dadeam foc la tomberoane,beti in aer liber dupa blocuri de revelioane(ce vremuri8->)As da orice sa pot da timpul inapoi..Sa mai fumez o data chistoace cu voi );)) Mi’e dor de zilele in care nu stiam de firme si vedeam haine originale doar in filme.Mi’e dor de toti tovarasi din copilarie si de cum ne jucam toti cu aceiasi jucarie…Mi’e dor de zilele alea lipsite de stres cand priveam tovarasi de joaca dansand break-dance…Trec ani,si toate clipele frumoase mor!Unde’i copilaria mea,coae,ca mi’e dor!

    Umblam prin cartier cu casetofonu pe umar,erau la moda trupe de break-dance,ti le enumar:Boomfunk MC’s,Music Instructor,Flying Steps,erau trupe care in cartier daramau pereti…La vechea bodega unde tot cartieru sa imbatat,canta BUG pe caseta necenzurat…Traia si tovarasu nostru,Stelian,fie iertat…Tin minte,l’a bagat in coma unu beat…Sunt clipe de neuitat,imi tremura pixu’ pe foaie,amintirile astea imi fac genunchii sa se’nmoaie…Erau alte vremuri,nici nu gasesc cuvinte,sa le pun in postu asta ca se vezi ce am in minte…Stau si ma gandesc totusi cum de pustii din cartier au devenit golani tatuati,cu cazier…”Fratioru’ “,sa nu crezi ca te’am uitat( :X )Ma bucur ca lucrezi si ca te’ai lasat de furat…Mi’e dor de zilele in care nu stiam de trend,si ne bucuram la o bluza din second-hand…Mi’e dor de verile in care eram murdar pe fata,jucand ascunsea de seara pana dimineata…Mi’e dor de toate fetele alea de copii care au devenit fete de adulti cat ai clipii…Toate’mi lipsesc(zambesc)au trecut asa usor…Unde’i copilaria noastra,coae,nu’ti e dor?

  3. b!3ncut$a said

    Doamneeeee😡 versurile de la melodia ,,copilaria mea,,..is dea dreptul emotionante :-j
    kte lacrimi imi curg..pe obraz..exact asa s-o intamplat si in copilaria mea ..insa acum :-j..sa schimbat lumea ..nu mai este k altadata :((:-< :-j

Lasă un răspuns

 
