Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Melodia Zilei de 15 07 2008

Posted by Danny pe 15-Iulie-2008

Data: 15 IULIE 2008

Artist: Laura Andresan feat. Grasu XXL

Melodie: XXX

Clip: NECENZURAT ! INTERZIS MINORILOR !

Versuri:
Stiu ca-ti place tare, stiu ca-ti place basul
Stiu, stiu ca-ti place tare, stiu ca-ti place basul
Stiu, stiu ca-ti place tare, stiu ca-ti place basul

Sa ma prezint: Laura XXX
Caut membri mari, XXX
Barbatii cei mai tari XXX
Azi va *** la XXX

Sa ma prezint, Grasu XXX
Caut curve, zic: XXX
Care-o fac doar XXX
G, ie, ie, XXX

Ca sa-mi dau drumul
Asa ca nu te las
Hai mai fa unul
Ca sa ne facem praf
In gura stii ca-mi place dur,
Tine palmele pe cur

Jos, XXX
Dau tot, ca fetele rele
Fii atent la semne

Sa ma prezint: Laura XXX
Caut membri mari, XXX
Barbatii cei mai tari XXX
Azi va *** la XXX

Sa ma prezint, Grasu XXX
Caut curve, zic: XXX
Care-o fac doar XXX
G, ie, ie, XXX

Stiu ca ti-am mai zis
Mi se spune Grasu
Stiu ca-ti place tare,
Stiu ca-ti place basu
Io aduc basu si cred
Ca ar fi cazu sa nu mai facem nazuri
Si sa schimbam macazul
Exact ca-n filmele americane XXX
Unde tu… XXX
Eu filmez, gura! Ca s-a ntrecut masura!
Hai, una cate una

Sa ma prezint: Laura XXX
Caut membri mari, XXX
Barbatii cei mai tari XXX
Azï va *** la XXX

Un răspuns to “Melodia Zilei de 15 07 2008”

  1. cumy girl said

    si mie imi place…bass ul!!! mmm

Lasă un răspuns

 
