Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Un om sanatos, cu burta si par!

Posted by Danny pe 18-Iunie-2008

Da, asta sunt eu. De ce?

1). SANATOS – pentru ca analizele anuale de la stat au spus asta

2). CU BURTA – pentru ca m-am ingrasat 5 kg dupa operatie si acum trebuie sa slabesc 7 kg pentru a ajunge la greutatea optima in vederea reluarii antrenamentelor la tenis

3). CU PAR – pentru ca Romania n-a trecut de grupe si n-am mai fost nevoit sa ma tund zero asa cum am promis😀

Sa fiti iubiti !

2 Răspunsuri to “Un om sanatos, cu burta si par!”

  1. Sergiu said

    ce vrajeala au unii ii ei … sincer, as fi vrut sa te vad tuns , insa pretena ta „nu a fost de acord” … si ptr tenis esti perfoct (greutatea ideala tot timpul, pot sa spun k ai putea chiar sa mai mananci k sa ai de unde sa dai joci la antrenamente : ) …

    have fun

  2. Danny said

    Sa traiti domn’ antrenor am inteles. O sa ma conformez :))

    PS: Legat de tuns – ea a tinut cu Olanda, atata tot😛

Lasă un răspuns

 
