Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Gravity park

Posted by Danny pe 26-Mai-2008

In weekend am fost la deschiderea Gravity Park in Constanta. A fost okey; n-am stat mult. Nu imi place sangele🙂 Am apucat sa vad cazaturi si cazaaattuuuurrriiiiii Deschiderea a fost de cacao, cu nea Mazare intrand pe o chestie .. un willboard parca se cheama, un fel de skateboard electric, in fine. Si a inceput concursul. Pe role mai intai. Vai, si ce s-au intrecut baietii, mai mult in cazaturi decat in figuri😛 Poate eu nu-i inteleg. Sau poate m-am uitat tot timpul pe EuroSport la „pro”.

Oricum, mi-am adus aminte de asta, pentru ca am vazut un clip (click aici pentru a-l vedea si voi) super misto cu „unii ca ei”. Savurati momentul si, cum zice MTV: DON’T TRY THIS AT HOME! :p

Un răspuns to “Gravity park”

  1. Sebastian said

    Salut Danny,

    Sunt Seby unul dintre concurentii de la Gravity parc. Te rog sa ne trimiti si noua pozele de la concursul de trial daca esti amabil si ai ceva footage🙂

    Thanks!
    Numai bine,
    Sebastian

Lasă un răspuns

 
