Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Campanie electorala pe Yahoo Messenger

Posted by Danny pe 15-Mai-2008

Salutare natiune!

Mare mi-a fost mirarea dimineata cand am intrat pe mess sa verific si eu ca lumea mesajele de peste noapte, sa vad cine nu are somn, etc. si am observat in locul reclamei de la Yahoo o reclama pentru domnul Cozmin Gusa. Poate sunt eu mai in urma cu noutatile, dar e prima reclama romaneasca care o vad. Foarte tare frate! Felicitari domnu’ Cozmin (cu Z :P) si mult succes in campanie, sunteti favoritul meu (dar din pacate nu sunt din Bucuresti, dar pentru cei din Bucuresti: VOTATI COZMIN GUSA!)

Ca sa intelegeti de ce, vizitati: www.COZMINprimar.ro si www.CozminGusa.info (<- blogu’ lui Cozmin Gusa)

Cozmin Gusa pe Messenger

4 Răspunsuri to “Campanie electorala pe Yahoo Messenger”

  1. Nicu said

    Nu e prima, am mai vazut multe.

    PS: chiar nu se putea cenzura lista, daca ce te interesa era mai jos?😛

  2. Danny said

    Nu m-am gandit pentru ca nu aveam ce sa ascund. Dar pentru tine am modificat.😛

    Iar referitor la reclame, ciudat e ca mi-a aparut „reclama” doar de acasa. La munca nu imi apar decat reclame d-afara gen Pepsi, Y! Music etc.

  3. Elvis said

    eh apar tot felul de reclame .. am vazut si kiss fm.. la vreo 2 firme din Buc..

  4. ce ti`e si cu campaniile astea electorale http://www.youtube.com/watch?v=QOUvVVQgr3g

Lasă un răspuns

 
