Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Semifinalele UEFA Champions League / Liga lu’ Mitica

Posted by Danny pe 24-Aprilie-2008

Salutare!
Ieri nu mi-am dat cu parerea despre semifinala de marti (Chelsea – Liverpool) pentru ca am fost dezgustat de norocul lui Chelsea. Pe aceasta cale vreau sa imi cer public scuze pentru ca pana acum am crezut ca norocul lui Chelsea se numea Murinho dar marti seara am realizat cat de mult ma insel; norocul lui Chelsea = Roman Abramovici.
In schimb aseara am putut vedea un fotbal frumos, 2 echipe puse pe joc, una ofensiv, alta defensiv. Bineinteles ca daca va intreb cine a avut 65% posesia balonului, o sa stiti cu totii sa raspundeti corect: Barcelona. Un razboi (in 2 parti – d-abia astept returul) intre cea mai buna echipa de atac, cu o posesie extraordinara a balonului si echipa cu cea mai buna defensiva din lume. Asadar ce a rezultat din acest duel: 90 de minute de fotbal incantator, sintagma cel mai frumos 0-0 vazut putandu-i fi atribuita fara probleme.
Pe saptamana viitoare!

PARALELA:

Salutare!
Ieri nu mi-am dat cu parerea despre meciul Stelei cu Poli Timisoara din mai multe motive precum: nu am vrut sa pun si eu sara pe rana (:evil:). Iata ca in Saptamana Mare Dumnezeu a tinut sa ii arate lu’ Jiji cata dreptate are cand zice ca Dumnezeu are grija de toate. Asadar, in Saptamana Patimilor s-a vazut cine a pacatuit in tot acest timp. Ramane de vazut ce va face Steaua in Sambata Mare!
In schimb aseara am putut vedea un fotbal frumos, 2 echipe puse pe joc, ambele cu sete de goluri si puncte. Bineinteles ceea ce a diferit la meciurile lui Dinamo de pana acum a fost rasturnarea de scor de la 3-0 la 4-3 pentru cainii rosii; in rest rezultatul de 4-4 din sfarsitul meciului se incadreaza deja in normal la Dinamo. Acum vin meciurile cu Rapid si Steaua unde domnul Borcea a spus clar: nu-l intereseaza meciul nul (pai ce? pana acum a vrut sa o ia de la Pandurii – pe CFR nu ii punem, sa faca egal cu Unirea Urzicei si Universitatea Craiova?). Meciul presarat cu de toate: ocazii de gol, 8 goluri (cele mai multe de pana acum), rasturnari de scor, accidentari urate, incidente in tribune se poate eticheta usor cu sintagma de cel mai frumos meci al ligii lu’ Mitica.
Pe etapa viitoare!

Lasă un răspuns

 
