Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Noua engleza

Posted by Danny pe 20-Aprilie-2008

Un trib de bastinasi prinde un grup de turisti format dintr-un american, un englez si un moldovean. Seful tribului le comunica acestora:
– Cine îmi spune un cuvânt din limba engleza care nu-l stiu, îi dau drumul acasa.

Americanul: – Butterfly!

Seful de trib: – Bai, da’ eu am facut cursuri la Oxford, crezi ca nu stiu ca înseamna fluture? Hai
la cârnati cu tine!!!

Englezul: – Butterfly!

Seful de trib: – Ba si tu esti prost. Înseamna fluture. Hai, la pasta de mici cu tine!
Moldoveanul: – Butterfly-li!

Seful de trib dupa îndelungi strofocari:
– Bai, asta nu mai stiu. Spune-mi ce înseamna si poti pleca acasa!
– Fluturi-li!

Lasă un răspuns

 
