Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

n^R^g|A

Posted by Danny pe 17-Aprilie-2008

De astazi am introdus 3 noi categorii in blog: cartonas galben, cartonas rosu si bila alba; categorii pe care le voi folosi pentru a atentiona, penaliza sau premia diverse lucruri/fapte/caractere.

Primul cartonas galben i-l ofer lui n^R^g|A pentru simplu fapt (urat!) ca s-a inspirat dintr-un post de-al meu, este vorba de postul „World without Romania” dar (si aici vine partea care nu mi-a placut) la link a trecut youtube.. nu mi se pare in regula. Nu stau eu in niste vizitatori care sa ma ridice in trafic (ce as castiga?) dar e vorba de gest.. ca sa nu folosesc cuvinte jignitoare..

Cartonas Galben n^R^g|A

6 Răspunsuri to “n^R^g|A”

  1. Deea said

    ups😀

  2. Nicu said

    E vechi clipul omule, il stiu eu de cel putin 2 ani. Chiar daca se inspira de la tine, tot nu prea poti sa-l invinuiesti, pentru ca sursa e publica, nu e creatie de-a ta😉

  3. Danny said

    In postul respectiv am si spus: „Am regasit pe YouTube un clip mai vechi”, stiu ca e vechi dar mi-a placut de prima data si de ce nu sa promovez imaginea tarii noastre (alta discutie, alta data). Ideea e ca a vorbit cu el pe mess, si a recunoscut ca de la mine s-a inspirat (=a aflat) si sa puna direct clipul de pe YouTube, asta nu imi place. Asa vad si eu la altii clipuri de pe YouTube, ce ar fi sa pun si eu direct link catre YouTube, fara sa dau sursa? E urat! Mi se pare corect sa spui de unde ce si cum, in acest mod ii „multumesti” celuilalt, ii apreciezi munca.. parerea mea!

  4. n^R^g|A said

    Danny, initial ai dreptate, asa a fost, dar dupa ce mi-ai atras atentia am schimbat si am pus la status likunl catre blogul tau :p, ptr ca nu m-am gandit si nu din rautate. Plus,in primul rand treburile astea cu „sursa” tin mai mult de jurnalism pe cand unu care a facut tehnica dentara de unde draq sa cunoasca „etica deontologica” ca scriitorilor(blogarilor)! Si in al doilea rand asa cum a mai mentionat un comentator, clipul e de ceva ani buni pe youtube si il vazusem cu mult timp inainte si acuma l-am revizionat si pur si simplu mi-a placut si am considerat ca e un clip care merita vizionat de cat mai multa lume!:p
    dar, pentru ca intradevar de la blogul tau m-am inspirat in acel moment si pentru munca ta, imi cer scuze si pe viitor am sa fiu ma atent, promit! :)) :*

  5. Danny said

    😛
    :*

    PS: Lumea a avut ce invata😉

  6. _n^R^g|A_ said

    hei, acu nu te intinde cu PS-urile, ca nu o sa fac plecaciuni :p

Lasă un răspuns

 
