Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

World without Romania!

Posted by Danny pe 16-Aprilie-2008

Am regasit pe YouTube un clip mai vechi, foarte interesant care va propune un exercitiu de imaginatie. Cum ar fi fost lumea fara Romania. Sunt hilar, nu? Mai vorbim dupa ce urmariti clipul. Vizionare placuta!

Un răspuns to “World without Romania!”

  1. […] pentru simplu fapt (urat!) ca s-a inspirat dintr-un post de-al meu, este vorba de postul “World without Romania” dar (si aici vine partea care nu mi-a placut) la link a trecut youtube.. nu mi se pare in […]

Lasă un răspuns

 
