Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Mutu la Fiorentina

Posted by Danny pe 3-Aprilie-2008

Adrian MutuM-am uitat in aceasta minunata seara la Fiorentina – PSV. Ce meci! Vai, ce comentatori, dar in fine, sa trecem peste aceste lucruri neimportante. Nefiind un fan al lui Mutu sau al unei echipe in special, am „studiat” meciul, urmarindu-l detasat. Ceea ce am observat si mi s-a parut atat de interesant sa va spun si voua este rolul lui Mutu la Fiorentina. Inca de la bun inceput vreau sa stabilesc ceva clar: nu contest valoarea lui Mutu, un jucator senzational; DAR (totdeauna exista un dar :p) m-am simtit parca Mutu era Piturca pe timpul lui Ceausescu, cand trebuia sa iasa golgeter si toti colegii trageau pentru el, numai el primea pase, el sa dea gol, etc. Poate e o schema, poate a fost nimereala in aceasta seara dar la toate, si zic bine, la toate centrarile Fiorentinei, jucatorii de langa Mutu fug ba la coltul scurt, ba la cel lung, pe unde apuca prin careu, numai Mutu ramane pe loc, in mijloc iar centrarea, ghiciti ce! vine direct la el. Parca prea obsesiv.. Parca prea urat..

Intrebare pentru suporterii lui si/sau ai Fiorentinei: Aceasta este o schema? Acest lucru se intampla de cand a avut Mutu cateva relizari si a devenit „inima” echipei? Sau este doar o nimereala, o aberatie de-a mea?

Lasă un răspuns

 
