Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Summit-ul NATO

Posted by Danny pe 2-Aprilie-2008

Toata lumea a vorbit de summit, nu va mai retin si eu cu tot felul de detalii tehnice, bla bla bla ci am sa va insir doar niste chestii interesante:

1. Este prima data cand un sef de stat al Statelor Unite ale Americii ramane peste noapte in Romania. Nici Bill Clinton in 2005 (a preferat sa se odihneasca 1 ora la Ambasada Statelor Unite la Bucuresti – adica pe teritoriu’ „american” ) si nici George W Bush laprima vizita nu au ramas peste noapte. Asadar macar atat: pentru USA Romania este o tara sigura. Asta spune multe (zic eu).. Atata politica PROUSA a dat roade. Acest lucru este „spus” prin fapte de Bush. El putea foarte bine sa ramana aseara la Kiev si sa vina astazi direct la Constanta, dar a preferat sa doarma in Romania. Ole!

2. La Constanta, Bush si Basescu au optat amandoi pentru costum inchis la culoare, camasa alba si cravata visinie. Cool🙂

3. Ce poza este prima in rezultatele cautarii cuvantului bush pe google images?

4. Ce facea doamna Udrea in timp ce domnul Bush tinea un discurs? Mda.. da da.. ati ghicit.. mesteca guma =)) asta e prea tare.. atat de tare se plictisea.. coolio😀

5. Tot respectul pentru Base care i-a reamintit lu’ nea Bush ca avem o problema cu Teo Peter.. sa se faca ceva, nu mi se pare corect ca 1 roman = 10 porci americani .

Un răspuns to “Summit-ul NATO”

  1. Danny said

    Se pare ca „tinuta” celor doi presedinti e la moda, in aceasta seara si Arsene Wenger, Vali Stan la Sinteza Zilei si Radu Morar aka „Nasul” au ales aceeasi tinuta.

    N2Y: Maine ma duc sa-mi iau si eu cravata visiniu-maronie :p

Lasă un răspuns

 
