Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Lacrima lui Ovidiu

Posted by Danny pe 11-Martie-2008

La concursul international „Vinalies Internationales” – Paris, 29 Februarie – 4 Martie 2008, vinul „Lacrima lui Ovidiu”, productie a Murfatlar a castigat medalia de aur pentru cel mai bun vin licoros din lume. Acesta nu este primul premiu primit deMurfatlar – vinul. Pentru o lista completa de premii va invit sa vizitati site-ul Murfatlar.

5 Răspunsuri to “Lacrima lui Ovidiu”

  1. Mister said

    Cel Mai Bun😀 mmmmmm

  2. MartYanu2 said

    Doar ca nu prea imi place, ala nu mai e vin, e un vin foarte licoros, dupa cum ai spus si tu. Eu il consider un fel de Sampanie.
    Have a good day!

  3. Danny said

    Care sampanie? Lacrima lui Ovidiu de 5 ani e super-tare. Intreaba-l pe Mister, ca el are fite si numai din acesta bea🙂

  4. Mister said

    Sampanie? …Din 4 clase ale mele si cat ma pricep si eu sampania este cam intepatoare la limba🙂 pe cand asta are tarie …este diferentza daca zicea ceva in genu coniac mai ziceam🙂 …pss si inca ceva Lacrima Lui Ovidiu se bea la aperitiv🙂 adika un pahar 2 …daca te apuci sa bei mai mult …. e jale …. O Seara Faina In Continuare.

  5. vali7397 said

    „Lacrima lui Ovidiu” , brrrr , si acum mi se rascoleste stomacul cand aud numele asta de vin .Va vine sa credeti ca am baut in doi insi o sticla din vin d`asta , si fara apa .M-au injurat stomacul , pancreasul , ficatul si toate organele interne , de la creier pana la rinichi pentru ce le-am facut .Numai beauuuuuuuuuuu , vin d`asta cat o sa traiesc .Sa stea in bar cat o vrea nu ma mai ating de el .

Lasă un răspuns

 
