Blog @ Daniel Stoenciu

coltul meu pe internet..

Inceputul..

Posted by Danny pe 8-Martie-2008

Salutare lume !

Iata ca mi-am facut si eu (in sfarsit) blog. Probabil ca va intrebati (sau nu) ce m-a apucat. Ei bine, de vina este tanti Olive Riley, o distinsa doamna in varsta de 108 ani care are blog pe internet. Vazand aceasta minunata stire la Romantica mi-am zis: „hai sa-mi fac si eu blog!” Si uite-ma aici, la primul meu post. Va mai astept pe aici; nu stiu ce va iesi, nu stiu cat va dura chestia asta, dar cat e, sa ne bucuram de ea!

Danny

2 răspunsuri to “Inceputul..”

  1. Valentina said

    Iubitu eu iti tin pumnii, sper sa iasa ceva… trebuie doar sa ai incredere;)

  2. Michien said

    Dear ma friend, fa-te bine in primul rand si apoi stoarceti vederea pe blog………
    Pana atunci hai ne mai auzim si ai girja ce postezi ca am dat un mass pe lista mea cu blogul tau…..

    Salutari

Lasă un răspuns

 
